.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به بهانه ایام سالگرد شهادت سرلشگر شهید طوسی ؛
سردار کهنسال: شهید طوسی شخصیتی حسینی و عاشورایی داشت
شمال نیوز : فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: سردار طوسی در برابر تهاجمات و دشمنی‌های دشمنان، از سینه‌سپهران و علمداران بود و در بین شهدای مازندرانی از نام‌آوران بود که در عین سادگی و بی‌آلایشی فرمانده قوی، زبده و توانمند بود و افتخارات بزرگی را با دستان خالی برای انقلاب و نظام به‌دست آورد.....

شمال نیوز: سردار کمیل کهنسال از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در یادواره سردار سرلشکر شهید طوسی از ایشان به‌عنوان شخصیت بی‌نظیر دفاع مقدس نام برد و گفت: شهید طوسی دارای شخصیتی حسینی و عاشورایی بود.

 

شهید طوسی شخصیتی حسینی و عاشورایی داشت

 

به گزارش خبرگزاری فارس ، سردار کمیل کهنسال در یادواره شهدای روستای طوس‌کلا با محوریت سردار سرلشکر محمدحسن طوسی قائم‌مقام لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس در مسجد جامع نکا اظهار کرد: دوران دفاع مقدس، دوران طلایی انقلاب است که باید ارزش‌های آن به نسل جوان منتقل شود.

وی افزود: سردار طوسی نقش فرمانده لشکری در آموزش، اطلاعات و عملیات‌های مختلف را برعهده داشت و خدمات شایسته‌ای در دوران انقلاب و جنگ به جامعه ارائه کرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه سردار طوسی دارای تواضع، صبر و استقامت بالا بود، یادآور شد: از تعریف و تمجید دوری می‌کرد و هیچ‌گاه نمی‌خواست از ایشان تعریف شود.

کهنسال تصریح کرد: سردار طوسی تحت تأثیر عاشورای حسینی و مکتب امام حسین(ع) پرورش یافته و انسانی با صلابت و اقتدار بود که هوش، زکاوت و دقت ایشان در عملیات‌های مختلف و در اطلاعات و عملیات مثال‌زدنی بود.

وی بیان کرد: این شهید بزرگوار در طول قبل و بعد از انقلاب با خدمات شایسته خود بسیاری از توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و با تشکیل «گروه شهید» بالاترین ضربه‌ها به گروه‌های ضدانقلاب زد و در مقابله با بحران جنگل‌های شمالی از خودگذشتگی کرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: سردار طوسی در برابر تهاجمات و دشمنی‌های دشمنان، از سینه‌سپهران و علمداران بود و در بین شهدای مازندرانی از نام‌آوران بود که در عین سادگی و بی‌آلایشی فرمانده قوی، زبده و توانمند بود و افتخارات بزرگی را با دستان خالی برای انقلاب و نظام به‌دست آورد.

وی افزود: شهید طوسی در دوران مختلف انقلاب مرارت‌های مختلف کشیدند و همانطور که بارها گفته و خواسته بودند، سال‌های سال گمنام ماند و پیکر پاکش بعد از سال‌ها به میهن بازگشت که در میان غم و اندوه فراوان تشییع شد.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهدا زنده‌اند و در کنار ما حاضر و ناظر بر اعمال و یاری‌گر ما در تمام مراحل زندگی هستند؛ باید الگوبرداری از سیره و روش و زندگی این بزرگواران با قوت در دستور کار باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.